partner in ondernemen
Deel deze pagina:

21 apr
2017

4 vlammende openingen voor de elevator pitch

Als u nagaat dat iemand bij een kennismaking binnen een paar seconden een indruk over u vormt, komt het bij een verkooppitch erop aan dat u beschikt over een sterke binnenkomer. Hoe maakt u een elevator pitch die blijft hangen?

Ikgastarten.nl heeft 4 verschillende openingen op een rij gezet waarmee u vast en zeker de aandacht trekt van uw investeerder of zakenrelatie.

  • Opening #1: Begin met een anekdote: zo maak je jouw elevator pitch net even wat persoonlijker.
  • Opening #2: de yell-pitch; start de elevator pitch door de USP (unique selling point) te verkondigen.
  • Opening #3: de jij-vorm; geschikt voor een niet geplande pitch voor een investeerder.
  • Opening #4: de storytelling-vorm; overtuig een investeerder door een goed verhaal te vertellen.

Meer weten over wat deze openingen precies inhouden en hoe u dat aanpakt? Lees het volledige artikel op Ikgastarten.nl >>