partner in ondernemen
Deel deze pagina:

08 mei
2017

Hoe maakt u als zp’er uw customer journey?

U kunt alleen nieuwe klanten werven als u uw klanten kent. Maar hoe leert u uw klanten kennen? Een van de manieren om dat te doen is customer journeys in kaart te brengen. Welke reis legt uw (potentiële) klant af? Wie is uw klant eigenlijk? Hoe ziet hij/zij eruit? Wat zijn zijn hobby’s, interesses en voorkeuren? En waarom zou u dat moeten weten? Op de volgende netwerkavond van ONE Twente vertellen Masja Huurneman en Niels Meijerink u alles over de customer journey van uw klanten.

Masja Huurneman (MOOIMAZ) past het principe van de customer journey toe voor haar klanten en potentiële klanten.  Niels Meijerink (NIels Meijerink Communicatie) heeft ruime ervaring met de ontwikkeling van customer journeys voor zijn klanten. Onder leiding van Yvonne Lemmens (Lemmens Faciliteert) delen zij hun kennis en ervaring op het gebied van klantenreizen met u. Dat doen ze op woensdag 17 mei van 19.30 tot 22.00 uur.

Programma
Alle ins en outs van de customer journey worden uit de doeken gedaan met sprekende voorbeelden. Masja en Niels vertellen u hoe u als zp’er deze methodiek kunt toepassen om uw doelgroepen in beeld te krijgen. En u gaat dit die avond meteen in de praktijk brengen.

Inloop vanaf 19.15 uur. Om 19.30 uur nemen Masja Huurneman en Niels Meijerink het woord, samen met Yvonne Lemmens. Zorg dus dat u op tijd bent! Na afloop is er uiteraard volop gelegenheid tot netwerken aan de bar.

Deze avond vindt plaats in Resort Bad Boekelo, Oude Deldenerweg 203 in Enschede. De bijeenkomsten van ONE zijn niet alleen voor de leden, ook geïnteresseerde niet-leden zijn van harte welkom om kennis te maken met hét ZP-netwerk van Twente.
Wilt u erbij zijn? Meld u dan aan via de website http://one-twente.nl/.

Netwerkvereniging voor ZP’ers
ONE Twente is de belangen- en netwerkvereniging van Twentse zp’ers. De stichting is opgericht in 2007 en zet zich in voor zp’ers in de regio Twente. Iedere zelfstandige professional die staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, is welkom als lid. ONE Twente zet zich in om zp’ers beter zichtbaar te maken voor elkaar en voor potentiële opdrachtgevers. Belangenbehartiging, zichtbaarheid en deskundigheid zijn de kernwoorden.