partner in ondernemen
Deel deze pagina:

14 mei
2014

Masterclass Identiteit & Online marketing scoort goed bij deelnemers

Dinsdagavond 13 mei organiseerde het ROZ samen met marketingexperts Michiel Timpers (Quiver) en Sascha Mengerink (ok3 online strategie) een masterclass Identiteit & Online marketing in H164. De masterclass werd erg goed ontvangen door de deelnemers.

Als zzp’er heeft u baat bij een duidelijke en passende identiteit voor uzelf en uw bedrijf. Maar heeft u die identiteit helder voor ogen? Michiel Timpers gaf de deelnemers aan de hand van theorie en inspirerende voorbeelden hier inzicht in. ‘U en uw bedrijf moeten geloofwaardig overkomen. Authenticiteit is de basis. Mensen zijn allergisch voor onechtheid’, benoemde Michiel. Hij sprak over doelen, kernwaarden en kwaliteiten aan de hand waarvan ondernemers hun identiteit helder kunnen krijgen.

MC ieno 1

Sascha Mengerink gaf het verhaal van Michiel een praktisch vervolg; hoe kunt u vervolgens online uw verhaal overbrengen. Hij gaf enkele tips hoe ondernemers op een slimme en lowbudget manier gebruik kunnen maken van social media, e-mail marketing en zoekmachines.

Zowel de deelnemers als de beide experts waren enthousiast over de masterclass. De deelnemers waardeerden de masterclass gemiddeld met een ruime 8 en waren met name te spreken over de praktische tips rondom online marketing.