partner in ondernemen
Deel deze pagina:

19 okt
2017

Snel groeiend telemarketingbedrijf CallHit enthousiast over H164: “Wij willen terug investeren in dit concept”

CallHit, het bedrijf van Andrea Tiehuis, gaat als een speer. Andrea startte haar bedrijf half februari 2017 samen met collega Tom Koeman, in juni kwam Pim Heinhuis erbij. En inmiddels zijn er al twee stagiaires aan het werk. “CallHit is een telemarketingbedrijf. We bieden drie diensten aan voor bedrijven. Allereerst inbound, oftewel bereikbaarheid voor bedrijven. Wij kunnen de telefoon voor hen aannemen. Als tweede outbound, het scoren van afspraken voor bedrijven die ergens anders aan tafel willen komen. Elke afspraak die wij maken is een omzetkans. Voor leadgeneratie ben je bij CallHit aan het juiste adres. En tot slot kunnen we ook de chatfunctie op de website van een bedrijf beheren, evenals reacties via social media kanalen. Dit doen we vanuit onze kantoorruimte in Ondernemerscentrum H164 in Hengelo of in house, bij de klant op kantoor.”

Hoe het bedrijf is ontstaan? “Tom en ik zijn eerst begonnen in Groningen bij een bedrijf dat allerlei belopdrachten binnenkreeg. Zo konden wij zien of we er echt goed in waren. We hebben dat maar heel kort gedaan. Wij scoorden direct afspraken en zagen een markt. Toen ben ik voor mezelf begonnen. Ik had meteen de eerste klant. Eén bedrijf huurt mij het hele jaar enkele dagen per week in, waardoor de basis was gelegd en we heel snel verder konden”. De noodzaak voor een ruimte was er ook, toen er direct meer opdrachtgevers bijkwamen.

Andrea ontving een mailing van H164 over de mogelijkheden voor verhuur. Ze heeft meteen contact gezocht, H164 bezocht en alles was heel snel geregeld. “We zochten een ruimte met goede internetverbinding. De voorwaarden zijn laagdrempelig. Dat is prettig, mocht het nou geen succes worden. Het bevalt ons heel goed hier. De faciliteiten en catering zijn goed geregeld en er zijn ruimtes voor trainingen”. CallHit heeft ook veel contacten met de andere bedrijven in het ondernemerscentrum. “We willen ook terug investeren in dit concept. Eén van de bedrijven in H164 heeft de telefonie voor ons geregeld, een ander bedrijf verzorgt onze social media. En één keer per maand laten we ons masseren door de sportmasseuse in dit pand. Wanneer je zelf wat geeft, dan krijg je er ook een keer wat voor terug”, aldus Andrea.

CallHit heeft een groot netwerk. Alle opdrachten kwamen tot nu toe daar uit voort. “Daarom hebben we ook nog niets hoeven doen aan sales en marketing voor het eigen bedrijf, maar daar gaan we nu wel mee starten”, vertelt Andrea. “Deze branche is heel flexibel qua opdrachten. Je kunt heel snel succesvol worden, maar het kan ook snel minder gaan. Bij ons gaat het tot nu toe gelukkig heel goed.”

Een duidelijk toekomstbeeld heeft CallHit ook. “Vanaf januari willen we de bedrijfsstructuur omzetten in een BV. Eerst moet de basis goed staan. Daarna willen we toe naar een bedrijf met zo’n tien man personeel, niet meer. Dat hopen we over een jaar of twee te bereiken. We zullen wel alle drie blijven bellen, dat is onze kracht”.

Meer informatie over CallHit: www.callhit.nl